dinsdag 22 juli 2014

Tussendoortje

Hoi allemaal!!!


Het is zomervakantie, yes! Eindelijk weer tijd om aan mijn site te werken! Sorry dat ik meer als 5 maanden niks op mijn blog heb gezet, maar ik had het heel erg druk met school. Ik heb net even alle berichten die ik tot nu toe heb geplaatst bekeken, en ik dacht ik heb nog niks over mijn doel en droom vertelt! Dus dat ga ik maar eens even doen mijn droom is om een bekende blogger&vlogger te worden. Mijn doel is om zoveel mogelijk reacties en volgers te krijgen! Ik heb nu nog maar 0 volgers. Dat vind ik erg jammer, ik wil je heel erg graag terug volgen als je dat zou willen. Ik maak nu nog geen filmpjes, maar dat is wel mijn doel. Om leuke beauty-filmpjes te maken. Dat was dus wat ik graag wilde vertellen. Ook heb ik een instagram account aangemaakt: xthestyleiconx . Ik hoop dat ik veel volgers krijg!
Willen jullie alsjeblieft volgen, liken en reageren wat jullie hiervan vinden? Of van andere artikelen?

Groetjes TheStyleIcon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten