zondag 5 januari 2014

5 kleuren nagellak HEMA

Deze schattige lakjes van HEMA  zijn niet alleen heel leuk, schattig. Maar ook dekken ze perfect! Er zit geen overbodige glans in... En ze zijn niet heel duur. Voor de kleine lakjes van 7 ml. 2,25 en voor de grote van 11 ml. 2,75 (deze prijzen kunnen afwijken ligt eraan welke kleur je neemt). Ik heb 4 grote en 1 kleine. Van de 4 grote heb ik; Roze,nummer 802.. Zwart, nummer 851.. Rood, nummer 817.. Wit, nummer 809. Van de kleine heb ik; Geel, nummer 19. Ze dekken vrij goed.  Ik raad de zwarte, roze, witte, rode wel aan. Maar lichte kleuren niet zoals de gele. Ik heb er 6 lagen op moeten doen voor dat het eindelijk goed was. Verder raad ik wat donkerdere kleuren wel aan! Hieronder nog wat foto's..


alle HEMA nagellakjes 


rode nummer 817 11ml.
   
witte nummer 809 11ml.
roze nummer 802 11ml
zwarte nummer 851 11ml.
  
gele nummer 19 7ml.

1 opmerking:

  1. Leuk!
    Trouwens.. Leuke achtergrond ! ;)

    Liesje
    Liesje-fashion.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen