vrijdag 3 januari 2014

Mandarin fruit balance

In dit schattige doosje zitten: 1 bodylotion mandarijn, 1 shower gel mandarijn en een body puff (soort washandje). De buitenkant ziet er erg leuk uit! Maar de geuren zijn ook nog eens perfect! In de douche smeren ze goed uit+ de bodylotion smeert zich ook goed uit. Het is jammer dat in de flesjes maar 60 ml. zit. Ik heb dit pakketje gekocht bij de Action voor 1,69. Ook hadden ze een pakketje met bodylotion, douche gel, badzout. Maar dat pakketje heb ik weggegeven. Dat pakketje was ook 1,69. Hieronder zie je nog wat foto's van het pakketje.
het doosje met de spulletjes erin

alles lof bij elkaar gezet

11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me tof en zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Jhaa, je krijgt heel veel voor een goedkope prijs! Binnenkort komen er nog veel meer artikelen over dit soort goedkope dingetjes! Leuk dat je hebt gereageerd trouwens! xx

      Verwijderen
  4. Zeker lekker!..
    Bekijk mijn blog ook eens :)
    http://liesje-fashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De producten lijken me erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn ze zeker!! Bedankt voor het reageren! Ik zet zomenteen trouwens een ander leuk artikel online!~xxx

      Verwijderen